fredag den 20. november 2009

The Jimmy Choo Thigh high boots





Jeg fik disse skønne støvler ind af døren i går. De er fra Jimmy Choo kollektionen for hm. De har nærmest været umuligt at opdrive, men det lykkdes mig at få fat i et par i str. 36. Jeg frygtede lidt at de var lavet i noget billigt plastisk agtigt stift læder, da det var svært at på billederne hvordan læderet var. Men de er udført i et lækkert blødt skind. Den er uden plateau og lavet med en smal støvle, ligesom jeg helst vil have det. De sidder lige som de skal på mine ben, uden at stramme eller løst. Generelt en super flot støvle i et elegant udtryk , det eneste men er, at jeg gerne ville have haft at selve skaftet var ca. 30 cm kortere. Støvlerne er mere thigh high end overknee på mig.
De minder om dem jeg har set fra Gucci kollektion, hvor de også sad højt på modellerne.

Hvad synes du om dem?

Jeg er i et stort dilemma for jeg har også købt et par andre overknee i dag i Lyngby storcenter. Så nu er jeg i tvivl om hvilken en jeg beholder. Jeg viser dem senere, så du kan bedømme begge modeller.

4 kommentarer:

  1. Hvad siger du til, at jeg kommer ud og prøver dem i næste uge? Jeg MÅ bare prøve Choo'erne:))

    knus,
    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Helt sikkert. Er du blevet rask?

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jeg synes de er rigtig fine til dig - det er dog nogle ret mørke billeder, så lidt svært at se helt tydeligt, men fine ser de ud.
    Glæder mig til at se de andre.
    Har også selv været ret vild med disse. Må jeg spørge hvor høj du er?

    Og rigtig god weekend ;o)
    Kærligst
    Hanne

    SvarSlet
  4. De er altså også rigtige fine og prisen er også rimelig for sådanne et par støvler. Min mand synes i hvertfald at de er flotte og han er kræsen hvad angår kvalitet.

    Billederne blev taget sent i går sent i går aftes, så lyset var ikke optimalt.

    Jeg er 160 cm høj/lav :-)

    /Chau

    SvarSlet