lørdag den 14. november 2009

Random pictures from the Hummel & Bianco event




Hov, jeg fandt lige disse billeder fra Hummel og Bianco eventen jeg havde helt glemt om.

Jeg fik en lang snak med Christian som er direktør for Hummel da jeg var forbi og sige tillykke med fødselsdagen et par dage før. Det udviklede sig til en lang samtale hvor han gav en rigtig god forklaring og idé grundlaget for samarbejdet mellem de to virksomheder. Han havde også de cooleste leopard sneakers på, som indtil videre kun er lavet én af til mænd, men hvis jeg ikke tager meget fejl, så tror jeg at de også vil lave den fremover til mænd. Jeg fik desuden talt med søde Mette som er indkøber hos Hummel og hun var meget interesseret i at høre hvad jeg synes om de forskellige modeller. Der var en sneakers med wedge hæl som jeg synes var ret cool, men jeg synes den hvide hæl ikke rigtige passede til resten af skoen. Den var alt for bombastisk på en måde, hun forklarede at lige netop den model er den nyeste på stammen og først vil være klar til april hvorimod de andre vil være til at få ultimo februar. Som jeg forstod på hende og Carl som er en af designerne bag den nye kollektionen, er at de tænker at sætte ruskind på hælen for at gøre den mindre bombastisk. Så det bliver spændende til april og se om modellen har ændret udtryk. Jeg spurgte Carl, hvor han fik inspirationen fra og hvorfor modellerne så ud som de gjorde. Der kom en med en meget udførlig forklaring om at de tog det bedste og det mest karakteristiske ved de to firmaer og smeltede dem sammen.

Til arrangementet var der også en del kendisser tilstede, bla. Uffe Buchard, Lina Rafn, Mille Dinesen og pigerne fra Alien Beat Club. Patricia derfra, havde dagens flotteste og vildeste støvler på som var fra ....ja Bianco.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar