tirsdag den 24. november 2009

Pinstripe with lace


Jeg fandt disse outfit billeder, som jeg desværre ikke kan huske hvornår de er fra.

Men når jeg ser det - kan jeg se at jeg er ret glad for at blande materialer sammen uden at tænke over det. Her er det blonder, ruskind, denim og striber sammen.

Jeg har en sort blonde top indenunder blazeren, begge second hand. Bikerjeans med padded knee fra Gina Tricot, ruskindstøvler fra Zara. Det råhvide sjal er fra Wetterman og Grauman. Der er påsat små similisten for enden. Det er mere end 6 år gammelt og købt fordi jeg ville bruge det som sjal på min bryllupsdag istedet for slør. Jeg havde nemlig valgt en corsagetop fra Stasia og for ikke at være for bar foroven havde jeg købt det med formålet at bære det på skuldrene. Men til sidste brudekjole prøvning var mor med og hun ville så gerne se mig med slør. Så det blev med et kort slør, så jeg droppede sjalet og det har jeg ikke et minut fortrudt at jeg lyttede til mor.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar