tirsdag den 3. november 2009

The lace cape





Jeg har været forbi genbrugen i dag og fandt denne fantastiske blonde kappe. Jeg har bare taget den udover dagens outfit for at vise jer den. Jeg har endnu ikke besluttet mig for hvordan den skal bruges, men prisen for den var så latterlig lav for sådanne en blondesag at jeg måtte have den med hjem. Det kan være jeg aldrig kommer til at bruge den, men jeg tænker allerede at bruge den til noget fotoshooting.

Har du nogen idéer til hvordan den evt. kan bruges i et outfit?

3 kommentarer:

  1. ih hvor er den lækker! Ja den må bestemt bruges i et shoot. Mulighederne er jo uendelige:)

    SvarSlet
  2. Ja, tror du ikke den vil blive fint til en shooting? Jeg har allerede flere temaer i hovedet :-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Helt bestemt det glæder jeg mig til at se mere af:)
    /karin

    SvarSlet