fredag den 13. november 2009

Going out with the girls to see Jimmy Choo









Billederne lånt af Maria fra Style Intuition

I morgen gælder det, for der lukker h&m dørene op for shopping hungrende for Jimmi Choo´s kollektionen for h&m. I aften glæder jeg mig rigtigt meget til at kunne få lov til at se og forhåbentlig få lov til at mærke til Jimmy Choo´s kollektionen for h&m. Hele kollektionen kommer officielt ud til butikkerne i morgen d. 14. november, men jeg var så heldig at få en billet til at komme ind til pre-sale i aften. Inden det går løs i h&m så skal jeg mødes med Susie fra Stylemeupplease og Maria fra Garderobeskabet på en indisk restaurant og hygge med god mad og modesnak. Det glæder jeg mig rigtigt meget til.

Nu har vi alle gået og kigget efter de lækre ting i flere måneder, så det er med spænding at komme til at se det hele IRL. Jeg synes personligt, at der er rigtige mange ting derfra jeg kunne tænke mig. Men hvis jeg absolut skal vælge og prøve begrænsningens kunst. Så bliver det følgende item: de flade herreinspireret snakeskin sko, leopardtasken og bæltet med sten. Derudover vil jeg helt sikkert også se til kjolerne, smykkerne og den faux fur sorte vest. Så er der nok nogen som tænker...hov, jeg har slet ikke fokus på de høje stiletter, som jo er Jimmy Choo´s varemærke. Det er ikke, fordi jeg ikke synes de er vildt flotte, men jeg tror bare at jeg vil have mere glæde af de herreinspireret flade sko, som jeg mangler i min garderobe. Høje stiletter har jeg rigelig af, men jeg vil dog ikke sige aldrig. Måske når jeg er derinde at jeg alligevel synes de er to die for.


Hvad med dig - skal du have noget fra kollektionen?

Og hvad går du efter?



4 kommentarer:

  1. Jeg vil allerhelst have de sorte støvler der er lavet til kvinderne, men frygter lidt for kvalitet vs. pris. Jeg ville blive enormt glad hvis du måske ville tjekke det når du skal se dem?:)

    Mvh Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria,

    Jeg så slet ikke de sorte støvler derinde i aftes. Jeg kiggede desværre heller ikke efter dem, men jeg så dem i det hele taget ikke derinde.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Hmm, det var da underligt, men jeg tror muligvis også det var mandestøvler alligevel, så det kan være derfor :) Tak alligevel.

    SvarSlet
  4. Jeg tror ikke jeg er helt sikker på hvilke støvler du mener :-)
    Jeg mente de lange overknee støvler, dem så jeg slet ikke derinde i går aftes.

    /Chau

    SvarSlet