lørdag den 14. november 2009

Jimmy Choo snakeskin shoes




De herreinspireret sko fra Jimmy Choo levede til gengæld op til mine forventninger og det var også det første jeg fik fat i. De var overraskende ikke så populære som stiletterne og det passede mig fint for de var lige til at gå til imodsætning til de andre modeller. Her havde jeg plads til at sidde ned og vælge det par i str. 36 som jeg synes var pænest. Skindet på dem viser sig at være unika, da skindet er forskelligt på skoene. De er super nice synes jeg med de fine sten og stjernerne strøget på skoen. Jeg kan godt lide kombinationen af slangeskind med bling bling også på en sko, som minder om en herresko. Jeg har ingen herresko i min garderobe og de her passer perfekt til mine krav. Jeg synes de er mere bare end et par herresko. Jeg har tænkt at style dem enkelt med sorte skinny jeans, hvid t-shirt og en boyfriend blazer. Eller med et par opsmøget khaki bukser, trøje og med et stort pasmina tørklæde.

Har du nogen styling forslag til skoene?

14 kommentarer:

  1. Jeg har før set piger, der havde sorte leggins, tee og boyfriend blazer på til herresko. Det tror jeg også ville klæde disse.

    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lyder heller ikke helt tosset. Det minder også lidt om min egen styling bare med sorte skinny jeans. Godt, enkelt og basis også piftet op med lidt sprælske sko.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Hvis jeg havde haft pengene, så vil jeg også have købt dem - synes virkelig de er flotte :)

    SvarSlet
  4. De er rigtig lækre, tilykke med købet, jeg forstår ikke der ikke var rift om disse, men på den anden side er det jo bare fedt at man ikke møder 20 piger med dem på første gang man går ned af strøget:)

    /Karin

    SvarSlet
  5. @Jazz,
    De er super fine og de var det eneste fra kollektionen jeg var sikker på at skulle have.

    @Karin,
    Det er super fin for mig at der ikke var så meget rift om dem. Det gjorde det lettere at vælge et par og fedt at der ikke er så mange som har dem.
    De er heller ikke så eksponeret som de øvrige sko fra kollektionen.

    Tak for din email, jeg har svaret på den :-)

    /Chau

    SvarSlet
  6. Jeg har også napset dem :) Undrer mig over at de ikke strøg afsted???
    Jeg tror også din styling er et "sikkert hit" som jeg bvil dyrke.Men jeg har også tænkt mig at prøve med tætte sorte strømper, et kort sort nederdel,en lidt lang casual T-Shirt og en chunky cardigan.

    SvarSlet
  7. @Mille,

    At de ikke røg som smurt brød, passede mig fint på aftenen. Det er også meget godt at de ikke er så overeksponeret så man ikke ser dem så tit i gadebilledet.

    Din styling lyder også ret fint :-)

    /Chau

    SvarSlet
  8. hvor er de lækre. jeg er i hvert fald misundelig!

    det kunne også være fedt med en helt sort kjole til - så ville skoene i hvert fald tale for sig selv!

    SvarSlet
  9. @Camilla,

    Jeg er også rigtig glad for dem.

    Dit forslag med en hel sort kjole lyder også super fint. Det må jeg lige huske :-)

    /Chau

    SvarSlet
  10. beautiful!

    http://stores.shop.ebay.co.uk/wildandwoodvintage

    SvarSlet
  11. Thanks, I love them. I just updated an outfit with these beauty on ;-)

    /Chau

    SvarSlet
  12. Må jeg spørge, hvordan de er i størrelsen?

    SvarSlet
  13. hej Anonym,

    Det må du da godt. Jeg synes de er normale i størrelsen. De kan godt være lidt stramme at få på ved åbningen, men heldigvis er der jo en lynlås.

    /Chau

    SvarSlet