mandag den 9. november 2009

Køber du det samme tøj igen og igen uden at være tilfreds?


Jeg fandt denne artikel i fri.dk som jeg gerne vil dele med Jer. Den kommer i 4 tempi. Værs´go.



Køber du det samme tøj igen og igen uden at være tilfreds? Aner du ikke, hvor du skal begynde, hvis du gerne vil skifte stil? Eller vil du bare gerne se godt ud - altid? Så er den nye påklædningsbog "Hvad klæder mig?" måske vejen for dig.

Og har du nogensinde stået i prøverummet og tænkt: Hvad var det nu eksperterne sagde, man skulle huske på, når man købte kjoler?

Nu har du mulighed for at have hjælpen lige ved hånden med en ny bog fra stylist, foredragsholder og personlig shopper Christina Wedel. "Hvad klæder mig?" hedder bogen med undertitlen: "Og nej, du er ikke den eneste som er bange for prøverum".

"Mange kunder synes, at det er magisk at være ude og shoppe med mig, fordi jeg giver dem nogle hurtige og brugbare værktøjer til at forstå sig selv og sin garderobe.
De efterlyste en håndbog, som man kan have med, når man er ude og shoppe, og det har de nu fået. Det er det tætteste, de kommer på at have mig med hver dag," fortæller Christina Wedel, som gennem de sidste 16 år har arbejdet med styling inden for tv-programmer, magasiner og privatpersoner.

Fakta om bogen
•Christina Wedel: 'Hvad klæder mig? Og nej, du er ikke den eneste som er bange for prøverum.'
•Udkommer 29. oktober
•240 sider, 199,95 kr.
•Pretty Ink 2009
•www.christinawedel.dk

Af Line Oxholm Thomsen
Fredag 30. oktober 2009

Ingen kommentarer:

Send en kommentar