mandag den 30. november 2009

Dagens og dagens genbrugsfund




persianerpelshue genbrug, stribet top hm, blazer diy hm, bælte genbrug, jeans topshop, snakeskin sko Jimmy Choo for hm, taske Jimmy Choo for hm, tørklæde rabens saloner

Jeg har haft dette på i dag inspireret af et outfit jeg så Sienna Miller i, dog "krydret" med min egen stil ;-)

Jeg har været rigtig praktisk i dag. Først og fremmest skulle jeg afhente mit kamera i Magasin Lyngby og fik oset lidt og ups...købte også noget med fra turen. Så fik jeg handlet ind til middagsretten som skulle være Osso Buco. Det er en af mandens yndlingsretter og da det er en ret som kræver at stå og simre i et par timer, så er det altså ikke lige denne ret som står lige for. Men den er utrolig lækker, især i dag fik jeg virkelig noget lækkert kalveskank hos slagteren. Jeg var også forbi biblioteket og i samme moment forbi den lokale grønthandler for at købe skovmos, en lille blomst til juledekoration og ler. Desuden har jeg været forbi genbrugen for at finde lidt juleting til at bruge til juledekorationer, som jeg har lavet med sønnike i dag efter børnehaven, mens Osso Buco fik lov til at stå og simre de 2 timer den har godt af.

Nedenfor de ting jeg købte hos genbrugen på nær de to ting i poser nederst og den røde bakke. Ellers er alt andet genbrug også dugen og løberen, som jeg har købt for længe siden :-)



2 kommentarer:

  1. Uuh... jeg havde mine Jimmi Choo "slangeskinds sko" på i dag for 1. gang... Im in loooove!!! Jeg havde også sorte smalle jeans på til :) Jeg havde dog valgt en let transparent, langærmet sort T-Shirt med en lidt længere grå tanktop under.Og jeg forstår heller ikke at de ikke er mere hypede??? Så også at du havde købte en af taskerne... jeg blev vildt overrasket over skindets lækre kvalitet...super lækkert og blødt! Det er nogle gode kup! :)

    SvarSlet
  2. Skoene er lækre - fuldstændig enig. Kan heller ikke forstå at de ikke er mere populære, men det passer mig meget godt, fordi så er de ikke blevet så hypede og man ser dem ikke hele tiden i gadebilledet :-)

    Læderet på tasken er rigtigt handskeblødt. Synes det er en rimelig pris for sådanne en taske :-) enkel med et tvist i en boho model.

    Har du også købt tasken?

    /Chau

    SvarSlet