tirsdag den 10. november 2009

Leather on a grey day



sort transperant t-shirt second hand, jakke med sølv second hand, jeans hm, tykt læderbælte closed, læderjakke zarra, overknee støvler shoebiz

Jeg har dette på i dag. Vejret er bare gråt og kedeligt. Og det er mit outfit også i dag. Der er ikke så meget andet end at sige at det også er sort og enkelt.

I aften skal jeg i byen og mødes med en masse kreative og inspirerende piger i fotogruppen. Vi skal snakke om næste fotoshooting, og hvad vi kunne tænke os at lave af billeder. Vi skal snakke om stil, stemning, lys, mode, tøj, model, make-up osv.
Det glæder jeg mig til og håber at det bliver en hyggelig aften hvor vi forhåbentlig får noget konstruktivt sammen, så vi er klar i spyttet med næste skydning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar