lørdag den 21. november 2009

New buy - Ultimate Skinny




Jeg kunne selvfølgelig ikke prøve et overknee støvler uden at teste looket "skinny jeans i overknee". Så jeg bad ekspedienten i Topshop hente et par skinny jeans som skulle bruges til støvlerne jeg købte i går. Hun kommer så med disse fede jeans som hedder Ultimate Skinny jeans og de er ultimate skinny i ordets forstand. De sidder helt til som et par leggings. De er heldigvis med streth så behagelige at have på. Med dem på kan jeg uden problemer får støvlerne udenpå. Og jeg kunne godt lide det jeg så i prøverummet så de kom altså også med hjem. De skinny jeans, jeg har er jeg ikke sikker på er skinny nok til at være i støvlen.

Jeg prøvede dem i går aftes med de hvide herreinspireret sko, som jeg også har tænkt at bruge dem til.

Så ups... der røg endnu et par jeans i garderoben...meen de ligner slet ikke nogen af de andre jeans jeg har i skabet ;-) og det eneste jeg ville var bare at prøve et par skinny jeans for at se hvordan det så ud i støvlen. Farligt :-)

3 kommentarer:

  1. Ved du om man kan få dem i sorte/ en mørkere farve?

    SvarSlet
  2. Jeg så dem ikke i andre farver, da jeg bare bad om at få et par skinny jeans af ekspedienten. og det blev så disse hun kom med.
    Men prøv at tjekke på Topshop hjemmeside. Mon ikke man kan få dem i andre farver :-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Fantastisk at der stadig findes salgsassistenter der både forstår at sælge og HJÆLPE. Det er længe siden jeg har mødt sådan en. Fede jeans i øvrigt :)

    SvarSlet