torsdag den 5. november 2009

I want this from Jimmy Choo




Som jeg skrev i et tidligere indlæg så kunne jeg altså godt tænke mig noget herre inspireret fodtøj i min garderobe, så jeg indrømmer blankt at jeg har kigget på dem fra Jimmy Choo for HM og de har hele tiden været blandt de items jeg ihvertfald skal kigge nærmere på d. 13 november til HM´s arrangement. I dag spottede jeg så at Caroline fra carolinefeber.se har haft dem på, så gør det dem ikke mindre attraktive. Hun har en fantastisk stil og hvis du ikke har set hende før, så tjek hendes lækre blog med både highstreet fund og dyrere designer ting. Jeg kan godt lide at de er lave og herreinspireret. Jeg synes det ligner slangeskind også med sten på. Det synes jeg er en sjov blanding så jeg er rigtig spænd på at se om de er ligeså flotte IRL.

Hvad synes du om dem?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar