onsdag den 11. november 2009

Hummel meets Bianco

Konstellationen mellem Hummel og Bianco var fornyende, anderledes og med masser af spræl (især på valg af farver og kombi) Det er sjovt at se et mærke som Hummel som mange forbinder med sport og fodbolddrenge, at de er bevæget sig fra den (mande-) verden og prøver at satse på pigerne. Jeg talte med en af designerne bag designteamet, og her har man bevidst prøvet at skabe noget som er kendetegnende for begge mærker. Eksempelvis er materialet blonder en genganger hos Bianco. De har i år haft en blonde stilet. Så man har taget blonden og sat det på en sneakers, så voila hermed en Hummel/Bianco konstellation.

De indbudte gæster fik lov til at vælge et par fra kollektionen og valget stod mellem disse to forneden - enten den med blonde som er mere feminin og med hel flad sål. Jeg er jo en sucker både til blonde og leoprint så svært valg. Så det lidt til sidst lidt ælle bælle ... fordi det var svært at vælge.
Den blonde sko, ville jeg style med leggings, strukskørter og en t-shirt. Leo sneakers var anderledes og meget mere sneakerspræget, og til trods for at jeg ikke en sneakers pige, så jeg tænkte why not. Jeg har jo altid været en sucker for leoprint. Jeg tænker at style dem til korte denimshort eller stressed jeans med en t-shirt og med en jerseytrøje. Eller med helt sorte bukser og trøje og med dem på.

Største delen af kollektionen rammer butikkerne 22. februar 2010. Der er også skabt en kollektion for mænd i denne serie.
Personligt glæder jeg mig til at stikke fødderne i et par leo sneakers og spændt på at mærke om de er dejlige at have på.







4 kommentarer:

  1. ved du hvor meget leobasserne kommer til at koste? :)

    SvarSlet
  2. hej anonym,

    Ja, de kommer til at koste 800,-

    /Chau

    SvarSlet
  3. Ih de er altså bare fine de der med blonderne.. dem tror jeg at jeg skal have fingrene i når de lander i butikkerne..

    SvarSlet
  4. Den er super fin synes jeg også. Det var også svært at vælge hvilket par jeg ville have. Blonden er rigtigt fin til leggings og en strutnederdel tænker jeg :-)

    /Chau

    SvarSlet