lørdag den 7. november 2009

Sneaker-Freak møder Party-Girl




Jeg er blevet inviteret til Hummel og Bianco Footwear event på onsdag - til champagne brunch. De to firmaer har indgået et spændende joint venture design samarbejde, der ser dagens lys til februar. Jeg skal høre historen bag de to designeres kollektioner. Personligt glæder jeg mig til at se resultatet af dette samarbejde.
Jeg synes tit Bianco har lækre fodtøj og jeg går altid lige derind når jeg er i nærheden af en Bianco butik. Hummel er et firma som jeg følger lidt med fra sidenlinien rent business. Jeg synes de har gennemgået en stor omvæltning til den positive side og på mange måder et innovativ firma. Jeg er også sikker på at denne omvæltning eller nytænkning har betydet et større bundlinie for firmaet. Jeg tror at det handler om at turde gøre noget anderledes nu om dage for at kunne være med i en hård konkurrence. Og det kan jo være en af grundene til dette spændende samarbejde, som jeg håber jeg kommer til at høre mere om.

2 kommentarer:

  1. Hej Chau,

    Så ses vi på onsdag! Hvor hyggeligt :)

    /Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria,

    Super, det glæder jeg mig til :-)

    /Chau

    SvarSlet