onsdag den 11. november 2009

Something new


Stribet t-shirt second hand, Lee cowboyjakke second hand, bælte second hand, faux leather nederdel hm, sølvhalskæde hm divided exclusive, cashmere overknee fra holly golightly, nittesandaler bianco


Det er altså farligt at have mig i byen for jeg får altid et eller andet med hjem når jeg er der. I dag var heller ingen undtagelse. Jeg fandt denne faux pels i råhvid i hm. Den er fra børneafdelingen i str. 170 :-) Jeg synes den er sød pga. "pelsen", den er ret flot lavet og dejlig blød, længden er fin og den har lommer i siden også kan jeg godt lide at man kan knappe kraven helt op. Det eneste men, er at den godt kunne være et par centimeter større, så man kunne have en tyk trøje under.
Så den er under overvejelse - fordi jeg også prøver at spare lidt på pengene til Jimmi Choo eventet her på fredag.

Det nederste billede viser jakken bedst og det er taget i prøverummet. Det øvrige tøj er iøvrigt også dagens outfit og hvad jeg havde på til Hummel/Bianco eventen i dag, pånær sandalerne fordi det regnede. Der havde jeg mine læder sorte overknee støvler på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar