tirsdag den 24. november 2009

Armbåndet fra svigermor



Jeg fik dette smukke armbånd af min svigermor i sommers som jeg skrev om her. Mine svigerforældre var i Sverige i sommers og købte 5 forskellige læder armbånd knyttet af samerne. De var til os svigerdøtre, så vi måtte hver især vælge et. Jeg valgte ovenstående, fordi jeg synes det var det som passede bedst til min stil. Det er råt samtidigt med at det er feminin. Jeg kan godt lide at have det på samtidigt med mine andre læderarmbånd. Jeg har senere hen set, at mit armbånd model Akka sælges til 650,- i butikkerne. Det er BeChristensen, som får dem lavet.

Man kan bl.a. få det hos Birger Christensen. Se mere af kollektionen her

3 kommentarer:

  1. Åh, de der samerarmbånd er nu fine. Jeg får bare aldrig taget mig sammen til at købe dem. Tsk.

    SvarSlet
  2. Ja, de er rigtige fine. Jeg er bare så glad for at svigermor fandt på at købe dem til os svigerinder :-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jeg producerer også disse armbånd!
    Se. www.trendsales.dk
    samerarmbånd
    egen produktion
    nestorine

    SvarSlet