mandag den 16. november 2009

My new blouse



Min nye sorte bluse som jeg har købt i genbrugen. Jeg har ikke tænkt over stylingen, blot taget den på til dagens jeans som er fra hm og sandaler fra Bianco.

Jeg synes den er super skøn med de små draperinger ved skulderne og flagermusærmerne. Blusen er desuden kantet med smukt blondekant langs siderne. Jeg prøver i det sidste billede at vise at der er en "vest" syet uden på blusen. Sidst men ikke mindst så falder stoffet tungt og skal ikke stryges :-)
Den er af mærket "Holger Petersen & Hvalsøe"

4 kommentarer:

  1. Den er et hit! Du er altså genial til at lure de gode genner-fund, tag mig med!

    SvarSlet
  2. Tusind tak - jeg synes også den er rigtig fiiin.

    Anytime baby :-) har du set jeg har lavet min egen salgsblog? Som du har opdaget så bugner mit klædeskab. Du kan tro det er svært at vælge ud for jeg kan elsker det hele :-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jeg har været inde og lure på dine fine sager! Du måjo seriøst have et KÆMPE klædeskab :-D

    SvarSlet
  4. Tak - håber at der nogen som vil aftage noget af det jeg har - er jo ved at drukne i tøj.

    Nej det er ikke stort nok, det er nok der problemet ligger. Det kan ikke bliver stort nok :-D

    /Chau

    SvarSlet