onsdag den 4. november 2009

HM again - this time a jumpsuit from Divided



Jeg så første gang denne buksedragt fra Divided i Ballerup centeret, men den var næsten helt udsolgt og ikke i min størrelse. Så i går da jeg var i Frederiksberg centeret var jeg ret målbevidst og ville se om jeg kunne finde den. Den var heldigvis gemt helt væk bagerst og jeg fandt den heller ikke først, men fik hjælp fra en ekspedient. Den er i bomuld med stræk og kan lukkes med en lynlås i siden. Men jeg lyner den altså ned fortil. Den er helt skinny ved anklerne hvor der er en lynlås i siden (se tidligere indlæg hvor man kan se lynlåsen). Jeg kan godt lide at de er baggy ved lårerne også har den sidelommer :-) synes den på den måde ser mere casual ud at den poser ved lårene. Den er lidt rynket foroven og der hører ekstra stropper til dragten. Jeg tænker at bruge den med en t-shirt under. Hvad mener du?
Er det en keep eller en no-go?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar