lørdag den 14. november 2009

My Jimmy Choo bag






Jeg havde jo ellers udset mig leopard tasken fra Jimmy Choo, men da jeg så og mærkede den, var den alligevel ikke mig. Den var som jeg har skrevet før alt for detaljeret og nuancen var for fesen. Den var for mig mere end stor selskabstaske og ikke en taske til dagligbrug (ihvertfald ikke for mig). Jeg faldt i stedet for denne smukke læder taske istedet for. Den har en facon, som minder mig om Marc Jacobs Hobo model. Den er ikke for stor og ikke for lille. Den er ret enkel i udtryk men med fine guld detaljer og spænder. Den er kantet med krokoskind, som gør tasken klassisk. Den er rigtigt fin indrettet med lynlås lomme og indvendig lomme og det bedste er at der er lommer med trykknap siden på tasken feks. til mobilen. Jeg ejer ikke nogen taske i denne facon og synes den er udført i lækkert blødt skind og som jeg kan bruge til daglig.

Jeg stod også med den store taske fra Jimmy Choo, men den var for stor til lille mig. Også synes jeg ikke den var så gennemført i forhold til denne her.

Jeg viser løbende hvad jeg fik fra kollektionen for at kunne vise bedre billeder.

Var du selv i H&M i dag, så vil jeg gerne høre om din oplevelse og hvad du synes om kollektionen?

4 kommentarer:

  1. Jeg hapsede faktisk også denne online idag og er da superglad for at høre din beskrivelse af den! Synes også den virker rigtig fin i str. og elsker detaljerne med krokoskind i kanterne.
    Hvordan er indretningen i den?
    Den leveres så først i uge 49, men det må jeg leve med :o)

    Hanne

    SvarSlet
  2. Den er fin indrettet og det var også en af de ting jeg så efter. Den har en udvendig lomme med trykknap, som jeg synes er praktisk at have til fek.s buskort eller huskesedler.

    Indvendig er der et stort rum og et mindre rum med lynlås i den ene side og en lomme i den anden.

    Den bedste indretningsdetalje er dog at den har to lommer i siden der hvor du kan se lynlåsene, for det er to lommer med trykknapperne.

    Du kan ihvertfald glæde dig til uge 49.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Hej Chau,

    Tænkte om du kunne lokkes til at vise tasken på et modeling pic? Og måske et billeder af dens detaljer close-up? Har kigget alle mulige steder, for at finde detaljebilleder af den, men uden held.
    Du ser i øvrigt fantastisk ud i dine nye vintage fund! Elsker den sorte bluse...

    Hanne

    SvarSlet
  4. Hej Hanne,

    Jeg skal nok snart vise tasken i et outfit snart :-)

    Selvfølgelig vil jeg lave et par cloe-up af taskens fine detaljer.

    Tak for kompliment ;-)

    /Chau

    SvarSlet