tirsdag den 10. november 2009

theredclutch


Jeg fandt denne røde taske/clutch i genbrugen også. Den har en lille skulderrem, som jeg nok vælger at knappe af så den bliver en lille clutch.

De røde stiletter med mexicaner hatten på (som jeg kalder den) er købt i Kassandra og en gave fra min mand. Jeg synes de var vildt flotte da jeg så dem derinde, men synes også at de lige var høje nok så jeg valgte ikke at købe dem. Men det gjorde min mand til gengæld fordi han synes de var helt vildt sexede og synes de bagfra ligner en kvindes popo :-D Jeg har ikke brugt dem så tit fordi de netop er ret høje, så det er mest når vi er ude at spise med ikke alt for meget dans og gå afstand :-) Men farven og materialet er vidunderlig. Og selve foret inden i er i guld og klippet så kanten på det har tunger. Skoen er nærmest som et kunstykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar