torsdag den 26. november 2009

early in the morning





Jeg stod tidligt op i dag kl. 5. Det er altså tidligt for mig, for manden skulle afsted tidligt til et møde i Jylland. Jeg stod op og fik bagte boller og spist morgenmad inden han skulle afsted. Jeg havde selv et møde i dag og det var et planlagt møde, så jeg havde på forhånd lånt fars jeep. Den er med automat gear og jeg har ikke kørt med automat gear i 100 år, så det var med spænding og lidt nervøsitet at starte den op. Heldigvis gik det nemt med de forskellig indstillinger i jeepen, men det er godt nok anderledes iforhold til det jeg plejer. Sønnike synes det var sjovt at sidde på forsædet i hans autostol.

Efter mødet kørte jeg lige et smut for en genbrug og fandt bl.a. noget med pels og noget med leopard. More to come :-)

Jeg har dette på i dag. Baum und Pferdgarten kjole i denim med mælkedrengsstriber, vintage bælte, Emma Cook støvler for Topshop, læderjakke fra Zara

2 kommentarer:

  1. hey girl.
    i was wondering, are the boots comfortable? i'm actually still thinking about getting them, but they just don't come cheap...
    x, renée

    SvarSlet
  2. Hey Renée,

    They are rather tall, so if you are not into high heels do not buy them. I can not walk with them the whole day if I only standing up, if you understand what I mean.

    /Chau

    SvarSlet