mandag den 30. november 2009

Yiiipppieeee...



Jeg har nærmest ligget søvnløs i nat pga. savnet af mit kamera :-) har ligget og spekuleret som en gal hvordan det kunne forsvinde fra min Jimmi Choo taske i fredags. Jeg havde det nemlig ikke opppe under min tur i Lyngby. Lige pludselig slår det mig at da jeg skulle betale for den blomstret kjole fra Topshop at jeg måske har taget kamera op og lagt det på disken for at bedre kunne fiske min pung frem fra tasken. Så jeg ringede fluks til Magasin kl. 10 og minsandten om Magasin havde mit elskede kamera :-)
Så jeg drønede afsted for at gense mit kamera i formiddags og er nu tilbage i god behold.

Manden kunne selvfølgelig ikke forstå at jeg gad bruge så meget energi på at tænke på et kamera og betragtede det som stjålet, hvilket jeg også selv gjorde. Men igen kunne jeg bare ikke rigtige ikke få det til at hænge sammen med at nogen har kunnet fiske et kamera op fra min Jimmi choo taske. For den er ret smal foroven og bliver lukket med en klap og magnetlås. Så nu er jeg bare glad igen. Det var som at se en god ven :-D


Skynder mig fluks at loade fredagens outfit billede op asap.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar