lørdag den 21. november 2009

Saturday




Vi har haft fantastisk vejr i dag med sol og nærmest blikstille. Vi besluttede at tage til Ikea om eftermiddagen for at se på en reol til sønnikes værelse og andre div. ting som nyt skridunderlag til badekarret, batterier. Da vi nåede frem blev vi mødt med biler som kredsede rundt på p-pladsen for at finde en p-plads, så der gik ikke lang tid før vi kørte tilbage igen :-) Reolen hastede ikke og det gjorde de andre ting heller ikke, så vi skyndte os væk fra menneske mylderet. Vi kørte istedet forbi Superbrugsen og fik handlede ind til imorgen. Vi var lige hjemme og runde for at lægge varerne på køl for derefter at køre ud til mine forældre. Vi var inviteret til middag hos mine forældre til moules frites (blåmuslinger med kæmpe pomfritter og aioli). Det var bare mums. Mine forældre havde købt flere net med fantastiske store blåmuslinger og som var meget kødfulde. Min mor havde lavet en lækker sauce med løg, ingefær, chili og mynte. Fantastisk og meget anderledes end den måde vi tilbereder blåmuslinger. Det er altid et hit at få serveret en lækker råvare på en ny og anderledes måde. Og det kompenserede mere end 110% for vi ikke fik blåmuslinger sidst vi var i Malmø fordi bistroen havde ændret åbningstiderne :-)

Ellers har vi ikke nogen planer for iaften. Dejligt. Så jeg har bagt gulerodskage med sønnike, så nu lugter hele huset af kage. Han har fået lov til at være sent oppe - det er trods alt lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar