onsdag den 18. november 2009

Dagens vintage shopping







I jagten efter de sidste kalendergaver fandt jeg disse to ting til mig selv.
Armybæltet med forskellige farver pailletter synes jeg er ret fin. Jeg kan godt lide kombinationen mellem det grove stof og de fine små pailletter. Jeg er jo glitter pige, så kunne altså ikke lade være med at købe det. Det vil jeg bruge til et par khakibukser eller til at par armybukser.


Hvad tror du det andet er?
Jeg synes det så rigtigt spændende ud og meget asiatisk ud da jeg så den i butikken. Den ser meget antikt ud, som noget taget ud af en kinesisk film.
Det viser sig at være en scrapbog lavet i mørkt træ hele vejen igennem og bogen hviler på små fødder. Siderne i bogen er med guld i siden og i kraftig pap med mellemslægspapir imellem, som en scrapbog jo har. I siden er der et lille rum som kan åbnes. Under bogen er der en optræksmekanisme som gør, at når man åbner bogen så spiller den en sød lille pling pling melodi.


Jeg har ingen idé hvor den skal placeres so far. Den er nemlig ret stor med målene 45x28 cm. Så nu må vi se hvad jeg finder på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar