fredag den 6. november 2009

Jeg har været i børnehave






I dag har jeg været i børnehaven i hele 3 timer for at forberede og holde en fødselsdagsfest for min søn og børnene i hans stue. Jeg kom med 3 bradepander og et helt net fyldt til bristepunktet. Så gik straks i gang med at varme pølsehornene og skære gulerødder og agurker i stave. Chokoladekagen blev skåret ud, "bolleslangen" skulle have grøn glasur og choko knapper på. Til sidst blev der pisket fløde til skum så det kunne komme ovenpå lagkagen. Lagkagen bestod af 2 lag smurt med nutella, det ene med lidt jordbærmarmelade og et lag med bananskiver. Mellem to lag var der råcreme og tilslut med flødeskum og slik på.

Så de to voksne og jeg og alle børnene har bare råædt af kage, boller og slik :-)

Iaften skal vi ud og spise på Sticks and Sushi på Frederiksberg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar