torsdag den 19. november 2009

Another nice boots from HM

foto: hm


Jeg var lige forbi hm.com og så at de har fået en masse nye varer hjem og bl.a. disse to nedenstående støvler.

Disse overknee er i ruskind og ser faktisk ret så lækre ud.
De kan købes her og koster 799,- som jeg synes faktisk er en rimelig god pris for sådanne et par overknee i ægte skind. Det eneste minus jeg synes er at hæl højden er 10cm. Jeg synes ikke at hælhøjden ligner en på 10 cm på billedet, men det står der ved beskrivelsen. Jeg synes 10 cm er lige i overkanten til mig. Jeg ville ønske de var 9 cm... hmm...de ser godt nok lækre ud.



Denne flotte støvle er super fierce og den er netop kommet online hos hm.com
Find den her hvis du skal have den. Pris kr. 599,- super flot støvle i kroko med flotte detaljer. Hælhøjden er 10,5 cm og alt for højt til mig.

Hvad synes du om støvlerne?
Jeg synes godt nok at HM har oppet sig mht. deres støvler rent designmæssigt. Men hvordan er deres kvalitet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar