mandag den 16. november 2009

Jeg sælger ud


Den opmærksomme læser har nok allerede set at der er kommet noget nyt på min blog. Jeg har sat et billede af et klædeskab til højre og ved at trykke på billedet kommer du til min butik. Her vil jeg løbende sætte billeder af mit tøj som jeg har til salg, fordi jeg efterhånden har et klædeskab som bugner og mit tøj kan næsten ikke være der. Jeg elsker mit tøj men må efterhånden erkende at jeg ikke når at bruge det hele. En gang imellem bliver enkelte ting dog taget op og brugt, men nok ikke nok. Så jeg har længe gået med tanken at sælge ud løbende af min garderobe, så nu er startskuddet skudt af.
Så kom forbi og se om der var noget du kunne bruge. Der vil løbende blive lagt nye ting i min butik. Skriv hvis du har nogen spørgsmål eller gode idéer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar