mandag den 16. november 2009

I heart vintage



Jeg fik disse to fine ting blandt andet hos genbrugen i dag.
Jeg har længe gået og sukket efter et par 100% real leather jeans, men de er så pokkers dyre. Og dem jeg har set, jeg kunne komme i nærheden af sad ikke godt på mine små korte ben. Ofte ender det med at syningen ved knæet kommer til at sidde på skinnebenet på mig - og det ser bare ikke godt ud :-) og læderet på dem jeg har prøvet var lidt skinnende blank. Jeg vil helst have dem lidt matte - lidt nubuck agtigt.
Så det var med bankende hjerte og boblende jublen i maven da jeg så disse fine lækre læderbukser og krydsede fingre for at de sad godt på mig i prøverummet. De er helt gennemforet og i kraftigt læder. Det er super fedt at de har fået patina og er slidte på den fede måde. Jipiieee



Skjorteblusen er ikke mindre end fantastisk. Den var jeg også ret så sikker på kom med hjem da jeg så den. Den er med flagermusærmer og med små knapper ved ærmer og ved taljen er der et taljestykke som bliver knappet i siden. Designet ved den er lidt anderledes fordi der er syet en vest uden på blusen. Svært af forklare men vil vise det senere.


Jeg skal nok vise begge ting på mig. Later...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar