onsdag den 4. november 2009

Today Zebra with some purple




Det var gysende koldt i dag. Og jeg havde selvfølgelig et ærinde i dag i København på kold og blæsende dag. Jeg havde cyklen med og kunne næsten ikke bevæge mig ud af stedet fordi der var stiv modvind. Heldigvis regnede det ikke på vejen dertil, men hjemvejen var godt nok hård. Med slud i ansigtet og igen i stiv kuling.
Det gik nu helt fint med at holde varmen i dagens outfit som bestod af:
sort t-shirt fra Filippa K, zebrakjole fra hm, smokingjakke med lilla foer fra hm, strømper fra Falke, overknee strømper fra hm, støvler fra Notabene.
Desuden havde jeg min grønne lange Marlboro frakke på med det grå tørklæde fra Rabens Saloner og en brun plyshue. Jeg glemte mine handsker så da jeg afleverede sønnike på vejen, så måtte jeg låne et par af hans sokker som vanter :-) Det gik fint.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar