mandag den 23. november 2009

Jeg ønsker mig...




...disse fine ting alle fra Topshop.
Det er altså farligt at sidde og ose på deres hjemmeside. Jeg synes altid jeg kan finde noget jeg gerne vil have. De her ting kan bruges sammen og på kryds og tværs af hinanden. De ville virkelig gøre lykke i min nuværende garderobe og vil helt sikkert bruges i lang tid frem.

Jeg er jo stadig i min søgen efter et par overknee boots og de øverste ser fine ud med hælen og med bootstrappen på. De er mere rå og jeg tror jeg vil bruge dem mere end de andre overknee jeg har set på.

Den blomstret kjole er rigtig fin og den ville jeg bruge til mine notabene støvler og en læderjakke også have pelsvesten udover for at holde varmen i denne kolde tid. Og de flade sorte spidse laksko vil også være fint til istedet for støvler.

Den ternet skjorte er fin i længden, som jeg vil bruge til skinny jeans og flade sko udover. Eller leggings med nitterne med overknee støvlerne.
Men jeg vil også have den på tugged in i et par jeans.
Nederdelen med den enkle fine drapering vil jeg bruge til en enkel top og et par herreinspireret sko.

De flotte sorte leggings med nitter skal bare sættes sammen med en enkel t-shirt og en jakke.

Alt dette vil gøre min vintergarderobe komplet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar