mandag den 16. november 2009

ACNE SS10 in my mind

foto: ACNE SS10 lookbook






Da jeg spottede denne her lyseblå ruskindsjakke med frynser fik den mig til at tænke på ACNE SS10 kollektionen som jeg før har nævnt her. Det er en spændende kollektion som jeg tror vil blive hypet en del til sommer. Vi har allerede set en del til kollektionen i blogland, især deres sko har været eksponeret.

Jeg har lige købt denne skønne lyseblå ruskindsjakke til en favorabel pris. Den var helt ny med mærke og af mærket Ellos. Jeg kunne ikke modstå jakken, da jeg så den var i lyseblåt ruskind. Jeg har aldrig før set en jakke i lyseblåt ruskind. Også har den frynser, jamen jeg var solgt. Jeg vil bruge den til en lang t-shirt, skinny jeans og chunky støvler. Eller måske som ACNE har stylet deres ruskindsjakker med lang t-shirt, stiletter og leggings med lækre knæ detaljer, hvilket minder mig om at jeg har købt guldpailletter for et par måneder siden til et diy project. Men det er så en anden historie :-)

2 kommentarer:

  1. damn den er lækker. Nu er jeg jo en sucker for frynser og russkind og har ledt hele kbh rundt for at finde noget lign! Åh misundelse herfra. Jeg ville nok få lavet den kort-altså til lige over lommerne, men jeg er jo også så lav så hvis jeg kan snyde mine korte ben længere gør jeg jo det med det samme:)
    /karin

    SvarSlet
  2. Tak Karin :-)
    Jeg er selv en sucker for ruskind og frynser, men det har du nok fundet ud af allerede. Så det var også med stor smil om munden da jeg så denne her. Jeg har faktisk selv tænkt muligheden at gøre den kortere, for det er alle mine andre jakker. Men måske er det også rart med lidt afveksling.

    /Chau

    SvarSlet