fredag den 27. november 2009

:-( Ohhh no!

Dagens nedtur er at jeg har mistet mit kamera. Jeg havde ellers taget outfit billeder for dagens inden jeg kørte. Jeg tog kameraet med på min tur i Lyngby, så jeg ved ikke om det er blevet stjålet eller om jeg har tabt det. Så det er mega nedtur!

Jeg stod i prøverummet og undrede mig over at jeg ikke kunne finde kameraet i tasken, men tænkte at jeg nok havde glemt det hjemme i farten. Men da jeg kom hjem for at redigere dagens billeder kunne jeg ikke finde det. Fu... fu... er vist det eneste jeg kan sige. Så der er ingen billeder af dagens eftersom de er i mit kamera.

Så der vil ikke være nogen outfit billeder pt. Det er bare noget møg....øv bøv. Jeg ved heller ikke hvornår jeg får et nyt :-(((

2 kommentarer:

  1. ej hvor ærgeligt! Jeg forsåtr simpelthen ikke at folk ikke kan holde fingrene fra andre ting!
    Du må ønske dig et nyt af julemanden:)
    God weekend herfra

    SvarSlet
  2. Ja, det er rigtigt træls at det er blevet væk - stjålet - jeg håber bare sådanne at jeg har forlagt det. Men jeg har gået alt igennem hjemme og i bilen. Og jeg har tænkt hele dagen i gennem igår at jeg faktisk ikke fik brugt det på min tur. Så chancen for at finde det er ret så lille.

    Der er bare så lang tid til at julemanden kommer :-)

    /Chau

    SvarSlet