mandag den 16. november 2009

It rains with cats and dogs





Sikke en grå og trist mandag - øv!
Jeg var selvfølgelig ude mens det stod ned. Nå, nok om det. Jeg håber alle har haft en dejlig weekend. Det har jeg i hvertfald. I går vi var ude i det dejlige efterårsvejr med sol og faktisk ret lun på årstiden. Vi besluttede at gå i skoven. Vi havde alle tre gummirøjser på og det var vist en rigtigt godt idé for skovbunden var sjappet og mudret til mange steder. Vi gik omkring den lille sø i Hareskoven. Vores søn gled på et tidspunkt og satte knæ og hænder lige i mudret. Han klarede det nu meget godt. Ingen gråd eller jammen over det. Han hader ellers at have beskidte hænder, selv da han var baby og næsten lige havde lært at tale. Så prøvede han ihærdigt at få mig til at forstå at han ville have vasket hænder hvis de var fedtede eller beskidte. Jeg var selv også flere gange ved at glide i mudderet og lavede nærmest et stunt på et tidspunkt fordi jeg var ved at ryge på røven (pardon my language) det gav et lille knæk i ryggen, men heldigvis ikke noget jeg døjer med nu. Efterfølgende tog vi forbi bryggeriet/restaurant Skovlyst for at få noget cacao, kaffe og et stykke kage. Men vi blev altså lidt nærige da vi så at rabarberkagen var på størrelse med en forvokset femkrone til vist kr. 45,- så vi legede lidt på legepladsen og besluttede at køre forbi Fakta inden de lukkede istedet for. Det var sønnike også helt tilfreds med. Så vi fik cacao og te hjemme.

Jeg har dette på i dag.
T-shirt med print "sex, stilettos - Rock & Roll" genbrug, prikkede blusejakke genbrug, lakbælte med guldspænde genbrug. Bæltet minder mig i øvrigt om et bælte jeg så hos Hermes bare til flere tusinder kroner. Jeans med lak fra hm - dem er jeg bare så super glad for. Min veninde skyndte sig at bestille et par da hun så mig med dem på, da de havde ugen med de 25% på en valgfri vare. Skoene er fra COS.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar