lørdag den 7. november 2009

New owl and faux leather



T-shirt hm, pailletjakke topshop, faux leather skirt hm divided, sko bianco, spejlsmykke stina goya


Dagens outfit.

Jeg har min nye ugle t-shirt på. Jeg synes den er rigtig fiiin. Den er i en skøn blød kvalitet med en stor ugleprint med guld.
Nederdelen er fra divided og den sidste tilbage jeg fandt i Frederiksberg centeret. Den er i faux læder med faux ruskind i siden. En helt enkel model som jeg synes man kan bruge til mange ting. Jeg synes det er rigtig fin med at der er sat "ruskind" i siden fordi det visuelt gør en mere slank :-)En anden fordel er at den er i faux læder og ruskind, så kan den nemlig vaskes i vaskemaskinen.


Dagen i dag er gået mest med hjemmepraktiske ting som at forberede til stort familie tam tam. Vi fejrer vores søns fødselsdag med familie og venner i morgen eftermiddag. Så jeg har gang i dej til boller imorgen og skal lave to lagkager (1 med slik og 1 med frugt) Vi skal starte med hjemmebagte speltboller med ost og spegepølse, fødselsdagsboller og hjemmebagte kanelsnegle. Til middag skal vi have mexicansk burito og tortillas med det hele. Desserten bliver frugt og lagkagerne med kaffe/te. Det er ihvertfald planen som det er lige nu. Manden har i dag selv gjort storkøb og var væk i mere end 2 timer, mens jeg ordnede huset.


2 kommentarer:

  1. Haps en lækker nederdel... er det længe siden du har købt den?? jeg har i mange år nærmest ikke eget nederdele, men pludselig har jeg fået øjenen op for dem - så jeg må eje! ;)

    / Cecilia

    http://fru-vonmoos.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg købte den i tirsdags i Frb. centeret, men der var kun denne ene tilbage. Den er fra divided og kostede 179,- prøv at tjekke de andre afdelinger som fører divided og se om du kan finde den der.

    Jeg elsker nederdele og har gjort det længe. Fedt at du har fået øjnene op for denne skønne opfindelse :-)

    Pøj pøj med jagten efter nederdele.

    /Chau

    SvarSlet