lørdag den 14. november 2009

The studded dress



Tøjet fra Jimmi Choo kollektionen har jeg ikke været så stor fan af. Der var ikke noget jeg tænkte, det er et musthave. Men jeg havde hjemmefra overvejet faux fur vesten, men den var altså gyselig da jeg så den i butikken. Den var alt for langhåret og alt for glinsende, men det var jo også rent polyester. Til gengæld så jeg denne fab kjole som er rigtig flot IRL, men da jeg kom hjem og fik den på var den ikke mig. Den sad helt forkert på min krop. Så den ryger altså retur.

12 kommentarer:

  1. Hvad størrelse har du den i? Og hvordan sad den forkert? Er måske interesseret...

    SvarSlet
  2. Det er en str. S.
    Jeg ville gerne have den sad mere til. Men jeg tror det er fordi jeg er ret smal om hofterne og synes ikke den sad som jeg gerne ville have den til.

    Jeg har lige set at den er på deres online shop :-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jeg kunne også være interesseret i at købe den af dig:-) Så skal man ikke vente helt til uge 49 med leveringen:-)

    SvarSlet
  4. Tak for hurtigt svar:-D

    Ja, har også lige bestilt den i en str. small, men nu bliver jeg i tvivl om den vil sidde pænt på mig -og man må desværre kun bestille 1 eksemplar...

    Må jeg spørge, hvad du bruger i jeans str. for at have en idé om, jeg måskal skal tage den i xs...?

    Jeg bruger str. 27-28 i jeans str....

    SvarSlet
  5. Jeg har indtil videre bare sat den i TS og lukker annoncen kl. 15 i dag - og har et bud på 800,- pp altså det samme som jeg selv har givet så jeg ikke taber på den.

    Find annoncen her:
    http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15484537&forum=160&road=my_items&search=0&status=

    /Chau

    SvarSlet
  6. Så tror jeg den vil passe godt til dig. Jeg bruger nemlig str. 26 i jeans så smallere om hoften i forhold til dig :-)

    Så jeg tror det er den rigtige str. du har bestilt.

    /Chau

    SvarSlet
  7. Okay, jamen jeg har bestilt en, men det kunne være en stor hjælp, hvis jeg kunne sammenligne med din str. Altså hvad str. du bruger i bukser, så ville jeg have en idé om min str. S er fin nok eller om jeg skal ned i str....

    Men held og lykke med salget, den ryger nok afsted ret hurtigt!

    SvarSlet
  8. Hov, der krydsede din besked min - du behøver ikke at godkende den så. Og tak for hjælpen, jeg holder fast på en str. small så:-D :-D

    SvarSlet
  9. @Tellah,

    Tror hvis vores kommentarer krydsede hinanden.

    Jeg tror at str. S vil passe dig. Glæder mig til at se den på dig.
    Bestilte du forresten noget andet derfra?

    /Chau

    SvarSlet
  10. Jeg bestilte også et armbånd, så er da lidt spændt - håber virkelig at den vil passe, det ville totalt afhjælpe mine kjolekriser!

    Jeg er ved at lave et lille indlæg, linker til din TS-annonce, så interesserede kan byde, det håber jeg er fint med dig:-D

    SvarSlet
  11. Jeg glæder mig til at se dig med det på.

    Det må du da godt :-) men jeg lukker annoncen kl. 15 idag, er ikke til lange handler :-)
    /Chau

    SvarSlet
  12. Har også skrevet at man skal være hurtig, hvis man skal nå at byde
    :-D
    Nej, lange handler på Trendsales er til at blive gråhåret af, det duer jeg heller ikke til.

    SvarSlet