onsdag den 18. november 2009

Lace with some grrr...





Jeg har dette på i dag, som er bluse med blonder fra hm, leopard cardigan i mesh second hand, ruskindsnederdel fra divided exclusive, støvler notabene. Jeg havde min bikerjakke fra Zara på, da jeg skulle ud af døren. Lidt koldt. Nederdelen er jeg super glad for fordi det er en enkelt sort nederdel og alligevel med detaljer. Den er hvad jeg kalder et langtidsholdbar køb. Den kan bl.a. købes her.

Det rusker helt vildt udenfor og det er gråt overskyet. Bare et kedeligt vejr. Jeg drømmer mig om sol og varme. Hver gang jeg støder mig på noget som minder om sol og varmere himmelstrøg, så drømmer jeg mig væk og vinteren er ikke engang begyndt endnu...det bliver en laaang vinter. Jeg skal ud i vejret senere da jeg skal på posthuser, forbi hm (returnere den hvide faux pels og en t-shirt), forbi synoptik (mine briller skal justeres)

Jeg har været forbi en genbrug for at se om jeg kunne finde de sidste kalendergaver jeg mangler til knægtens pakkekalender. Jeg manglede bare 7 stykker så var den klaret. Jeg fandt mere end 7 stk. ting så jeg tror jeg pakker et par af tingene sammen :-) så det bliver større adventsgaver.

Ja, så røg der lidt til mig også derfra.

3 kommentarer:

  1. Lace, leopard og ruskind - sikke en skøn kombination:-) Og en virkelig god idé med at købe kalendergave i genbrug! Har ikke selv børn, men vil da huske tippet.:-)

    -Sidsel

    modeogmyter.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak :-)

    Julen er jo dyr nok i forvejen, så jeg synes genbrug er en oplagt mulighed at få nogle gode og billige gaver til pakkekalenderen.

    /Chau

    SvarSlet