fredag den 20. november 2009

Suede overknee boots from Topshop




Jeg fandt disse overknee støvler i Topshop i dag. De er i sort ruskind og ikke så høje i skaftet i forhold til dem fra Jimmy Choo. De sidder også godt på mine ben og jeg kan have et par skinny jeans i dem. Generelt en flot støvle som har et elegant smalt udseeende, trods plateau sålen. Det eneste men er, at jeg godt kunne have undværet plateauen i støvlen. Så er der nok nogen som tænker, jamen så bliver de jo meget mere behagelige at have på og det er også rigtigt. Jeg får også et par centimeter mere i højden, og det er jo heller ikke dårligt. Det er bare det, at jeg bare gerne ville have et par uden plateau, når det gjaldt overknee støvler, måske fordi jeg i min forestilling frygter at komme til at se slutty ud.

Hvad synes du om støvlen?

Hvad synes du passer bedst til mig Jimmy Choo eller Topshop?

17 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lide Choos støvler. Jeg vil aldrig selv købe dem, da jeg jo er ca. 1,50 m.(!!), så det ville blive skridtstøvler, hvilket nok ville blive ret uklædeligt.

    Er spændt på, hvilke du beholder - eller om du nupper dem begge.

    SvarSlet
  2. Skridtstøvler ... ha ha ha...
    Jeg er ikke meget højere end dig. Jeg er 160 cm. Hvorfor synes du Choos støvler er flottere?

    /Chau

    SvarSlet
  3. Hæhæ, kan ikke lige finde et ord, der passer....men øøh, ja, jeg kan bedst lide støvlerne med plateau. Og nu ser jeg så, at det er Topshop-støvlerne, jeg mener! Haha. Nå, men det er altså Topshop-støvlerne jeg bedst kan lide. Synes Choo er lidt for lange til dig.

    SvarSlet
  4. hi hi...tak for svar. Jeg hælder også mest til Topshop støvlerne pt., men som jeg skriver er Choos støvler altså også super fine og udseende mæssigt mere ekslusive at se på. hmmmmm... :-D

    Tænker tænker...

    /Chau

    SvarSlet
  5. Jeg kan også bedst li' dem fra topshop til dig. Choo'sne er fede, men nok for lange....

    SvarSlet
  6. Chau - kan du poste et billede af dem begge ved siden af hinanden? Og helst et lidt lysere et af Choo - synes det er meget svært at se støvlen ordentligt på dem du har postet.
    Jeg synes måske Choo støvlen er lidt mere feminin og lækker pga den ikke har plateau (det har de da ikke vel?) og så meget højere synes jeg ikke de ser ud. Hvad er forskellen i cm?

    SvarSlet
  7. Ok når jeg ser de her Topshop støvler synes jeg virkelig de er fine - dine er magen til ikke - bare i ruskind?

    http://karen-wheredidugetthat.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Fedt outfit.. du har en super fed blog.. :)

    www.kloeverspace.blogspot.com

    SvarSlet
  9. @Hanne,
    Jeg prøver lige at se om jeg kan få det rette lys til at poste et billede med begge støvler så du kan bedre kan se forskellen.
    Jeg synes selv at Choo er meget lækre i og med at læderet er smidigt og støvlen ikke har plateau.

    Topshop støvlerne på topshop siden er magen til dem jeg har købt bare i ruskind :-)

    @Helle,
    tak skal du have ;-)

    /Chau

    SvarSlet
  10. Jeg er helt vild med Topshop støvlerne. Synes ikke støvlen på nogen måde virker slutty. Den passer også bedst til dig.
    Tilgengæld synes jeg det man kan se af Choo støvlen virker mere slutty pga af læderet i forhold til ruskindet på Topshop støvlen.

    SvarSlet
  11. @Sophie,
    Jeg er også kommet til den konklusion at jeg bedst kan lide Topshop støvlerne iforhold til Choo´s. Begge støvler rummer enkelte elementer jeg kan lide, men ingen af støvlerne rammer desværre plet mht. hvad jeg søger hos en overknee støvle og jeg har besluttet for et øjeblik siden at returnere begge dele eller sælge hvis nogen skulle være interesseret. De er begge en str. 36.

    /Chau

    SvarSlet
  12. Hej Chau,
    Jeg er meget interesseret, men ville gerne prøve begge par. Jeg bor i valby. Bor du også i københavnsområdet, så kunne jeg evt komme forbi? Hurtigt seføli - ved godt du skal returnere osv.
    Jeg er også 1,60, så jeg er bange for at Choo blir for lange.
    Det er svært at finde et par perfekte overknee.
    Kærligst
    Hanne

    SvarSlet
  13. Hej Hanne,

    Du er meget velkommen til at komme og prøve topshop støvlerne, for jeg har pakket Choo ned og klar til forsendelse. Jeg tror også at topshop vil glæde dig bedst da vi er lige høje.

    skriv til mig, så vi kan aftale en dag snarest :-)

    /Chau

    SvarSlet
  14. Super fede sko!! :-)

    Kig gerne forbi!
    http://nanna-freving.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. Kig forbi min nye blog

    http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

    /Chau

    SvarSlet
  16. Hej! Super smarte støvler. Hvad har du givet for dem?

    SvarSlet