onsdag den 25. november 2009

Wearing my new broques





Mickey t-shirt genbrug, diy snowwashed vest genbrug, jeans diesel, bælte hm børn, broques topshop, bikerjakke zara. 2 x armbånd fra jimmy choo for hm og herre læderarmbånd med nitter fra Pilgrim


Jeg har dette på i dag på en forholdsvis lun dag i betragtning af årstiden, så sønnike og jeg besluttede at cykle til børnehaven.


Jeg har haft mine nye råhvide oxfords/broques/herreinspireret snøresko på, som jeg købte i Topshop i sidste uge med 70%off. Dem er jeg sikker på jeg vil bruge lang tid. De er super lækre at gå med og anderledes end de høje stiletter, støvler og wedges jeg plejer at gå med. Jeg har ihvertfald en masse forskellige stylings i hovedet, jeg vil bruge dem til - også når det bliver varmere i vejret.

Hvad synes du om sko i denne stil?

3 kommentarer:

  1. har selv et par hvide fra striipe som jeg elsker. desværre er de bare blevet rigtig skrammede fordi jeg har brugt dem så meget.

    SvarSlet
  2. Jeg kender godt Striipe :-) jeg har et par fra dem i guld. Eller jeg burde nok sige havde, for det er dem jeg tror jeg har kommet til at smide den ene sko væk :-( æv!

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jeg synes skoene er for seje, sådan nogle vil jeg også have! :). hihi ..
    Tjek også min modeblog www.pigefraprovinsen.blogspot.com :)

    SvarSlet