lørdag den 25. juli 2009

Handmade bracelet from Sweden

bracelet made in Sweden


Jeg fik dette smukke armbånd lavet af læder af min svigermor i dag. Det er et håndknyttet armbånd fra nordsverige lapland, som de har købt under deres ferie deroppe. Armbåndet bliver lukket med et lille stykke ben. Jeg er super glad for det og har selv valgt det. Mine svigerforældre har købt 5 stk. et til hver svigerdatter og kæreste. Efter sigende har Costume vist sådanne et fornyligt, men som jeg ikke kan bekræfte. Er der nogen som har set det i bladet? Min svigermors svigerinde har set det i Costume og har selv investeret i et. Hun er en tjekket dame som har en dyr smag, her kan nævnes hendes ur fra Bulgari, og hun har netop fået et nyt igen fra Rolex, læderbukser Noir m.m. Ja så har hun selv sin egen "kone" bil som er en Audi TT. En dame, som ved hvad hun vil have :-)Hun har en tjekket underspillet stil, som ikke virker overdressed eller flashy, men som kun kendere kan se. Det er enkle detaljer som gør forskellen og det er inspirerende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar