tirsdag den 7. juli 2009

How crazy can one be...?



Nu har jeg ringet rundt i flere Bianco butikker forgæves på at få ovenstående wedge med nitter. Til sidst må jeg have lydt lidt desperat :-). Flere af butikkerne kendte slet ikke artikel nummeret på den, så jeg fik et telefonnummer til at ringe til forhandleren og høre hvilke butikker som overhovedet havde købt dem. De eneste to er Køge og Kalundborg og hver butik har kun en str. 36 tilbage! What...! hvorfor vælger de københavnske butikker dem ikke, i Kalundborg sagde sælgeren at det helt klart var en sandal på hendes top 10 bestseller, så hun undrede sig over at de ikke havde købt dem. Summe sumarum ringede jeg til Lyngby for at høre om de ville få den hjem fra Kalundborg til mig. Og det ville de søde piger heldigvis. Så nu er jeg blevet skrevet op til de to sandaler, den anden jeg viste tidligere er udsolgt alle steder ihvertfald i min størrelse...
Jeg synes de ser dejlige ud at gå i og samtidig kan man komme lidt op i højden, når man er en lille skid som mig :-D Anyway de kommer med mig hjem på lørdag, hvor jeg samtidig har en sushi aftale med en god ven.

Hvilken model synes I bedst om?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar