tirsdag den 21. juli 2009

Animal prints for the feet

Animal Print Shoes



Der findes så mange smukke sko med dyreprint til fødderne. Dyreprint kommer og går på modefronten, men jeg synes man altid kan have lidt dyreprint ligegyldigt årstid og sæson. Dyreprint er nærmest tidsløst og en god investering. Min egen erfaring med ting med dyreprint er at jeg aldrig er blevet træt af det og kun en sjældent gang sælger ud. Min ultimative craving med dyreprint er en figursyet pelsjakke med leopardprint og gerne i fake. En let måde at få dyreprint i garderoben og som er let at bruge er helt klart et tørklæde, som kan bruges til mange outfit. H&M har ofte gode ting med dyreprint, så man ikke behøver at bruge alt for mange penge hvis man gerne vil prøve sig frem med det.

2 kommentarer:

  1. Skulle de nyindkøbte louboutin'er mon være leopard-print? :)). Glæder mig til at se dem:)

    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Du er ikke så nemt at narre ;-)

    Jep, det er dem med leopard model open clic. Laver et indlæg med dem ved lejlighed.

    /Chau

    SvarSlet