torsdag den 2. juli 2009

New knit blazer

knit jacket




knit jacket skulder




knit jacket details

stribet t-shirt h&m, halssmykke h&m, batches h&m (nye købt på udsalg)


Denne blazer af blødt vaflet strik kom med hjem fra genbrugsen i dag. Jeg har set den hængende på stativet flere gange i genbrugsen, men aldrig rigtigt fået prøvet den. Det gjorde jeg så i dag, da jeg flere gange har haft fingrene i den uden at prøve den. Og jeg må sige at den kom til sin ret da jeg fik den på. Den minder meget om snittet på min hvide boyfriend blazer med de påsatte lommer. Jeg kan især godt lide at den er mindre uformelt i snit og kvalitet. Den er bare mere afslappet i sin udtryk, så den kom altså med hjem i dag. Jeg tror den vil få en fast plads i min garderobe i lang tid frem. Hvad synes I om den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar