fredag den 17. juli 2009

I say it again: "I Love Denim"

denim pants

Jeg var et smut forbi h&m som skiltede med kæmpe udsalgsskilte. Jeg fandt disse to par jeans og disse korte shorts til 75,- stykket. Jeans´ hver havde en nypris af 349,- så det var da lidt af en besparelse. Så synes det var 3 gode køb jeg gjorde mig. Fik 3 par buks til under 1 par pris. Har I gjort nogle kup fornylig?

Lige siden jeg så Heidi Klum i et par slimfit lysegrå jeans buks med stilet hæl og bare en t-shirt, har jeg holdt øje med at par lysegrå jeans á la hendes. Hun så bare enkel, tjekket og underspillet ud. Jeg tror jeg endelig har fundet dem.

Det andet par er mørke jeans som faktisk er lavet som en herrebuks. Lommerne er i siden og baglommerne er som i et par almindelig bukser. De er lavet med lidt krøl look ved lommerne og ved benene er lidt vasket slid look forneden, så de stadig er rå at se på. Kan godt lide at de har et udtryk, som et par almindelig bukser. (man kan lige ane min søn som vil med på billedet :-)

De korte shorts kunne jeg ikke stå for. Der var kun dette par tilbage også lige i min størrelse...juhhuu... De er besat med guldlænke fortil og bagtil.

Ja, så sneg der sig igen denim ind i klædeskabet. I just can not help it - love denim! Har I noget tøj, som også bare sniger ind i garderoben gang på gang, til trods for at I i forvejen har rigelig af det?

short denim shorts

Ingen kommentarer:

Send en kommentar