søndag den 26. juli 2009

The Vikings


the vikings


biker læderjakke zara, t-shirt h&m, jeans topshop, bælte 2.hand, støvler notabene, taske topshop. Der var lidt vind som man kan se har fat i mit hår.


I dag har vi været ude på Mosgårds Museum fordi der var et vikinge træf. Jeg var virkelig imponeret over det, det hele var meget gennemført. Folk prøver virkelig at leve på samme måde som vikinger gjorde det for mange år siden. Det eneste jeg umiddelbart kunne se var moderne var de transportable toiletter og vask med rent vand hvor folk kunne tage et trucker bad. Ellers var det hele meget troværdigt. Folk gik klædt som man gjorde i vikingetiden og børnene var så søde ud med fletninger, så lidt beskidt ud og gik med kjortel. Vejret var heldigvis med os på turen og bød kun på solskin. Det ville være lidt træls at få regn på mine nye støvler og jakke. En del af turen foregik gennem skoven og mine støvler har da fået lidt skrammer, men er det ikke det man kalder for patina :-) Jeg har sådanne med ting at de skal bruges istedet for bare at blive gemt væk til bedre tider. Vi gik en lang tur og vi har nok tilbagelagt 4km ialt og jeg kunne ikke mærke det i mine fødder. Det er jo bare dejligt!

I aften er vi blevet inviteret til middag af min svigermors svigerinde. Det er også en sommer tradition hver år, når vi er her på besøg. Det er så hyggeligt med god mad og vin. Efterhånden er der også kommet en del børnebørn og det er hyggeligt at se dem lege sammen.

Jeg har ikke besluttet mig for hvad jeg skal have på i aften. Jeg har ikke så meget med i min taske og har virkelig forsøgt at begrænse mig ved at pakke key items med denne gang. Det er lidt sjovt at se hvor mange outfits jeg kan lave ud af de få ting jeg har med :-) så lidt af et af mine egne test om det kan lade sig gøre. Jeg fik lige besked i går at vi er inviteret til morfars fødseldag på torsdag, så der blev lidt krise i mit hoved, for jeg plejer gerne at have en sød kjole på når jeg skal til fest hos de ældre familiemedlemmer. Og det har jeg altså bare ikke med denne gang, kun den lille sorte med nitter. Nu må jeg se hvad jeg finder ud af ....


Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar