lørdag den 4. juli 2009

The grey one with zipper

grey jersey dress
Jeg vil lige vise jer denne kjole/tanktop med lynlås som jeg også spottede igår i h&m. Jeg havde lidt travlt igår så fik slet ikke prøvet noget i prøverummet, så jeg betalte bare ved kassen. Det passer mig også bedre at prøve hjemme hvor man i ro og mag kan prøve sig frem.
Den grå farve synes jeg er super flot. Den har været igennem en special dyeing process, så den får den lidt slidte look. Desværre synes jeg ikke den klær mig. Jeg synes lynlåsen bugter sig en del når man har den på. Men måske kan det ikke undgås. Stoffet er ellers dejlig tynd med stræk. Pris 149,-

Hvad synes I om den?

2 kommentarer:

  1. Wow, what a great outfit!!
    Love the dress with those shoes!

    x!

    SvarSlet
  2. Thanks for your comments.
    I just checked out your blog as well. You have great style!

    /Chau

    SvarSlet