lørdag den 4. juli 2009

Walking on a cloud on a shiny day

the white dress

Vi har været på stranden hele dagen i dag ved Furesøen. Det er et dejligt sted med mulighed for at tage et bad efter man har været i vandet. Der er flere bassiner og det er et rigtigt godt sted for mindre børn, da bassinerne er opdelt i hvor dybt vandet er. Jeg fandt en perfekt plet lige under et træ som skyggede lidt. Det har virkelig været varmt. Manden er i skrivende stund i fuld gang med at lave lammesteg og jomfruhummer på grillen. Imens har jeg været i gang med at ordne tøjskabet og da jeg skulle lægge noget i et af skabene, fandt jeg denne kjole. Kjolen har jeg ikke brugt i flere år og tænker at sælge den i TS. Jeg husker den kostede mig en formue, købte den mens jeg stadig studerede. Men da jeg skulle tage billederne af den husker jeg stadig hvor dejligt den var at have på. Den er let som en sky og jeg føler nærmest jeg svæver hen af gulvet når jeg har den på. Jeg vil bare lige vise Jer den, inden den højst sandsynligt bliver sat til salg. Nogen interesserede? ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar