mandag den 20. juli 2009

Louboutin Love

Louboutin Love!


For MyChanel


621-Ego


.


we'll always have paris




Vi var i København i dag sammen med min bror. En hyggelig tur som selvfølgelig indeholdt vindues kiggeri...og måske lidt mere end det :-) Jeg var et smut forbi Holly G skotøjsbutik. Det er en fantastisk lækker butik med de lækreste og smukkeste sko, støvler, tasker og accessories. Det er en af Danmarks lækreste skotøjsbutik side om side med Kassandra sko. Hos Holly fører de jo de lækre mærker indenfor sko som Alaia, YSL, Marc Jacobs, Chloé, Christian Louboutin osv. De har 50% på deres varer lige nu. Jeg var så heldig at gå derfra med en pose i hånden. Posen indeholdt et par fra Christian Louboutin. Collagen foroven viser et uddrag af nogle af hans smukke sko, deriblandt dem er en af mine nye sko afbilledet. Hvilket par tror du jeg kom hjem med?

Jeg har ikke noget billede af mine pt. men det kommer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar