mandag den 6. juli 2009

040709 The little trashy LBD

asos dress

Jeg havde dette outfit på i går da vi var et smut forbi København. Kjolen er fra Asos, som jeg har byttet med for et par Topshop stiletter som var for høje til mig. Hælen var 10 cm høj. Jeg faldt for kjolen fordi jeg syntes den så enkel ud men samtidigt havde et trashy look. Jeg har været ret glad for kjolen så det var et godt byt. Den er dejlig blød at have på. Den er som en enkel tubetop foroven, hvor underdelen ligner noget som er flænset op. Underdelen er i to lag hvor det yderste er blonde. Hvis man har en kjole som er i 2 lag, vel og mærke at foret er til at komme ud til skue, så kan man selv klippe den op i spidse baner. Jeg har taget mit nye denimbælte med nitter på og ternet skjorte, begge second hand fund. Sandaler fra Bianco.

Min taske er blevet tør fra i går hvor den blev oversvømmet med hyldeblomstsaft, og det er ikke så slemt som jeg gruede for. Pyhaaaa....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar