søndag den 5. juli 2009

Heading for the water to cool of

on the beach

denim look badedragt fra Speedo 2.hand, nederdel h&m, flettaske Manoush, sandaler Oasis, neglelak Dragon Chanel


Gårsdagen outfit på vejen til Furesø for at bade. Der var selvfølgelig et hav af mennesker ved Furesø strandpark og det var nærmest umuligt at få en bås til bilen, hvilket var forståeligt nok. Vejret var jo perfekt til en dukkert. Jeg kom i snak med et ældre ægtepar og det viste sig at de var på vej hjem, så det passede perfekt med at vi kunne tage deres bås, når de kørte. Lufttemperatur målt til 27 og vandet 25 grader, det var så skønt at køle ned i vandet for derefter komme op og slikke sol på tæppet med et Woman blade, som jeg fik gratis hos Topshop Magasin.

Den opmærksomme læser kan måske se at jeg har min nye neglelak på fra Chanel.

Sandalerne er fra Oasis, købt på udsalg til kr. 100,- i sidste uge . I varmen kan man jo næsten ikke holde ud af at have lukkede sko på. Disse her er af plastisk og kan tåle vand og sand, hvilket jo er praktisk så man kan se lidt chik ud selvom man skal til vandet... :-D Jeg synes de er søde med de små similisten på de tynde remme. Jeg har senere set dem andre steder dog til fuldpris, så hvis du vil have et par så køb dem i Magasin i Rødovre centeret og spar kr. 100,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar