fredag den 24. juli 2009

Getting ready

grey tunic

tunic vero moda, shorts h&m, sequin waistcoat h&m, cashmere overknee holly g, necklace gina tricot, leather bag thussardi

Dagens agenda var at rydde op og gøre rent hjemme. Vi blev dog inviteret til frokost hos mine forældre hvilket altid er super skønt. Vi hygger os altid med lækker mad og hyggelig samvær. Super dejligt ikke at skulle tænke på at forberede mad. Jeg havde dette på om formiddagen og en stor del af eftermiddagen.

Tasken er en ældre sag fra Thussardi, som jeg har fik af min mand da vi besøgte Rom for en årrække siden. Købte den hos Thussardi og husker den var stinkende dyr, som jeg ikke havde råd til, men så var det godt at manden lige trådte til :-)Det har været en af mine favorit arbejdstasker, som jeg har haft med til mange møder, fordi den kan rumme en notebook og mapper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar