fredag den 17. juli 2009

Gik du glip af ...

MW online

... Matthew Williamson kollektionen fra H&M her i foråret, så har du muligheden nu på deres online shop. Alt er desuden sat ret meget ned i forhold til nypris, mærkeligt nok har de ikke annonceret varens oprindelig pris. Jeg har lavet et lille collage over et par af mine favoritter fra MW, dog er kjolen nederst højre hjørne ikke fra h&m. Jeg synes bare den er så fin at den kom med i collagen, den er også nedsat. Jeg har selv bæltet og de aqua farvet jeans, som før har kostet henholdsvis 249,- og 498,- de koster nu 98,- og 249,- Jeg har netop selv bestilt kjolen i midten, som jeg er spændt på at modtage. Vi er inviteret til bryllup næste måned og tænker at have den på med min nye lotus hårbøjle fra Piro. Kan man have sådanne en kjole på til et bryllup?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar